::Blog ini ditaja oleh::

Assalamualaikum @ Selamat Datang!
Sudah menunaikan kewajipan anda?
Selamat membaca! Jangan lupa tinggalkan komen. :)

***

Adakah anda tahu?
Setiap komen anda akan membantu saya untuk:

1. Tidak syok sendiri.
2. Melakukan penambah baikan.
3. Memberi semangat untuk terus berkarya.

Jadi apa lagi? Berilah sepatah dua kritikan untuk saya terus menulis. (^^,)v

::aku_dia's current status::

04.05.2016

Mencari momentum untuk menulis.

Anda masih boleh membeli Bidadari daripada saya. :)
Boleh pm saya di facebook Hannah Dhaniyah.
Atau hantarkan e-mail ke aku_dia1911[at]yahoo[dot]com ^_^

31 January 2016

HD Giveaway! Bidadari











Menangi novel Bidadari oleh Hannah Dhaniyah secara PERCUMA!

Syarat-syarat penyertaan:

  1. Jadikan gambar di atas sebagai gambar profil anda. Setkan ia sebagai ‘public’ 
  2. Letakkan kapsyen gambar:
    “Saya ingin menangi novel Bidadari karya Hannah Dhaniyah secara percuma kerana...” (ikut kreativiti anda)
  3. Tag ‘Hannah Dhaniyah’ pada gambar dan hantarkan mesej di Facebook untuk memberi notis kepada saya tentang penyertaan anda.
  4. 3 pemenang akan dipilih berdasarkan caption yang menarik. 
  5. Tarikh mula pada 1 Februari sehingga 14 Febuari 2016. Pengumuman pemenang pada 16 Februari 2016. Novel akan dipos pada 18 Februari 2016. Tracking number akan diberikan kemudian. ;)

No comments: